Zase jsem o něco starší

02.11.2012 10:00

7!!! Přesně tolik měsíců mi bylo ve středu 31.10. A přestože už vážím 23 kilo, tak mě páníček i panička stále nosí do schodů i ze schodů, už se pořádně pronesou. Ale nejraději se mnou sjedou výtahem do suterénu a na procházku jdeme rovnou přes garáž, takže nemusíme překonávat žádné schody. Zranění, které se mi stalo před měsícem, už mám zahojené a je ze mně krásná psí slečna. A už ani nemám ohrádku, stejnak jsem si celou rozkousala. Párkrát jsem už byla s páníčkem u něj v práci a skoro celý den tam lítala na zahradě. Ale ani dopolední spánek doma v pelíšku není špatný. Poslední dny je venku už docela chladně, mokro a bláto, tak domů chodím celá zablacená, hlavně když běhám po poli. Dokonce už jsem zažila i svůj první sníh, byl studený, ale moc se mi líbil. Místo klacíků jsem aportovala sněhové koule. Mám spousty foteček, brzy Vám je ukážu!