Už mi byly 3 měsíce

03.07.2012 17:30

Ahoj kamarádi, tak už mi byly 3 měsíce, už jsem velká holka, teda spíše zase o trochu větší holka než jsem byla. Opět jsem byla na veterině, navážili mi tam 12 kilo! Taky jsem zase dostala pigáro, třetí štěněcí očkování a rovnou i očkování proti vzteklině, abych mohla jezdit do zahraničí. Tentokrát jsem byla moc hodná, žádná hysterka jako minule. Bohužel se u mě objevila alergická reakce, tak jsem ten samý den jela večer na veterinu znova, natekly mi pysky u tlamičky, oční víčka a uši. Musela dostat ještě jednu injekci, abych se prý nezačala dusit. Do rána mi naštěstí otok splasknul, ale paní doktorka se o mě asi bála, protože sama od sebe volala paničce a ptala se na mě. Dětem začaly prázdniny a my brzy začneme chodit k jedné nebo druhé řece se cákat, už jsem jednou večer byla u Berounky, zatím jsem do ní nevlezla, jen jsem tam viděla spousty kachniček. Ale první koupání mám už vlastně za sebou - s Adámkem a Laurinkou na balkoně v nafukovacím bazénku, jen jsem jim ho pak samou radostí prokousla.