Už je ze mě půlroční psí slečna

05.10.2012 19:15

Už je nám 6 měsíců, mně i mým sourozencům z vrhu K. Nevím zda i oni jsou stejní rošťáci jako já, ale já jsem pořádná divoška, poslední měsíc jsem začala svým páníčkům tak trošku demolovat byt. Do všeho koušu. Už jsem xkrát rozkousala svůj pelíšek, zoubkama rozpárala zip a po celé místnosti roztahala maličké kousíčky molitanu, ale panička s páníčkem mi však vždy celý pelíšek opravili a zase jsem mohla ležet v měkkoučku. Také jim až moc nevadilo, když jsem okousala botník, teprve až když jsem začala okousávat dřevěné zárubně, tak jim zatrnulo a přivezli mi ohrádku po dětech, abych tam trávila čas, když jsem sama doma. Je v ní spousta místa a hlavně je ze dřeva a mně hrozně baví okousávat ty tyčky, které mi mají bránit v tom, abych vylezla ven. Už jsem těch tyček několik rozkousala, takže z ohrádky už umím i utéct. Ještě jsem se zapomněla pochlubit, kolik už vážím. Mám už přes 21 kg a páníčkům rostu do krásy. Jen teď musím nosit ochraný límec (dokonce už druhý, jeden se mi už podařilo rozlámat), na návštěvě mě totiž jeden můj psí kamarád kousnul, ani to moc nebolelo, ale paníčkové mě museli odvést na veterinární pohotovost, kde mě paní doktorka se sestřičkou uspali a kousanec zašili. Tak teď mám nad levým očíčkem zelené stehy, ale pondělí mi je vyndají. Podle páníčků jsem krásná i s těmi stehy a hlavně jsem jejich velká láska, ikdyž zlobím.