Tak už jsem v novém domově

01.06.2012 20:00

1.6.2012 na Den dětí si pro mě páníček Paľo a panička Vanda přijeli. Z 8 štěňátek jsme byli v chovatelské stanici už jen 4, ségry Kaila a Keisy a brácha Kendal a já Kelly. Ostatní sourozenci jeli do nových domovů už dříve, páníčci si nás mohli totiž odvést už od 25.5. Zamluvení jsme byli všichni, jen někdo jel domů prostě dříve a někdo později. Těsně než jsem odjela, tak mě paní chovatelka zvážila -  měla jsem 7,8 kg - no prostě pořádné 9-týdenní štěňátko. Moje cesta domů byla daleká, přesně 275 km, nejdříve se mi cesta moc nelíbila, byla to samá zatáčka, ale jakmile jsme najeli na dálnici, tak jsem usnula, pak jsme udělali jednu krátkou přestávku a potom jeli do Berouna, kde teď bydlím. Doma na mě čekala holka Laurinka, kluk Adámek, jejich babička Ludmilka, bratranec Lucián a teta Linda. Všichni mě moc hezky přivítali.