Co dělá štěňátko nejraději?

19.06.2012 09:00

Víte co dělá štěňátko nejraději? Baští, spí a hraje si. Přesně to dělám já! Taky chodím ven na travičku čůrat a kakat. A venku si samozřejmě zase taky hraju, třeba s míčkem nebo klacíky. Už začínáme chodit i na krátké cílené procházky, třeba pro Laurinku do školky přes pole. Vždycky když někoho potkáme, tak si mě chce pohladit, to mě dělá tuuuuze dobře, ráda se mazlím. A abych nezapomněla, všechno co venku najdu, tak hnedka strčím do tlamy. Ve své nové rodině jsem necelé 3 týdny a už zjistili, že jsem pěkná rošťanda. Furt se s něčím peru nebo do něčeho koušu. Velké paničce jsem doma okousala novou koženou botu, měla ji schovanou, ale já ji našla, no přece nebudu kousat do starých bot. Občas umím i poslouchat, hlavně když vidím, že mají páníčkové v ruce nějakou mlsku. Taky jsem byla už na veterině, paní doktorka i sestřička říkaly, že jsem pěkná hysterka, a smály se u toho.